loading...
آموزش زبان انگلیسی
غلامعلی عباسی بازدید : 165 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

به نام خداوند جان وخرد

من معلم ام .....

در كلاس من فرزندان تمام اقشار جامعه نشسته اند :

فرزندان « طلاق »‌را بايد تحمل كرد .و با روحيه شكننده اشان ساخت .

با فرزندان « اعتياد » بايد مدارا كرد و با بي تربيتي هايشان كنار آمد !!!!

فرزندان « يتيم » را بايد نوازش نمود و كمبود مهرشان را جبران كرد.

فرزندان « ناهنجار » را كه محصول اختلاف خانوادگي اند بايد هدايت كرد .

به فرزندان « كار » بايد استراحت داد .

فرزندان والدين « بي بند و بار » را بايد سر به راه كرد .

فخر فروشي فرزندان « سرمايه دار » را بايد تعديل نمود

 فرزندان « كمرو » را به بطن جامعه بايد بازگرداند .

نازپروردگي فرزندان « مرفه » را بايد تعادل بخشيد .

فرزندان « بد سرپرست » را صبورانه بايد سرپرستي كرد .

فرزندان « بي سرپرست » را حكيمانه و با قلبي پر از  مهر خود هدايت نمود .

همه اين مزاج هاي تلخ و شيرين را من معلم بايد تحمل و تربيت نمايم .

اين بچه هاي سرزمين من ايران با آن شيطنت هاي مخصوص خود و با صداهاي گوش خراششان در يك اتاق چند متري به دور ميز من حلقه مي زنند .

ولي بازتاب و پژواك اين صداها هر روز چون موريانه ذهن  مرا مي خورند و تارهاي خستگي بر تن رنجده ام مي تنند . و فرسوده اش مي سازند .

اما در بيرون از اين اتاق روياها ،‌برزگان مرا «‌زِِِِِِِِِيادي » و « مصرفي » ام مي خوانند . و هر روز هر لحظه از ارزشم مي كاهند و خرد م مي كنند .

اما من هنوز هم هستم و خواهم بود چون اين فرزندان به وجودم نيازمندند .

من معلم ام . من هنوز  زنده ام .......

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مشخصات نویسنده غلامعلی عباسی درباره : غلامعلی عباسی متولد 1340 دبیر بازنشسته زبان انگلیسی در شهرستان اردبیل هستم . این وبلاگ دفتر یادداشت بنده محسوب می کردد . هر مطلبی که به یادگیری بیشتر زبان انگلیسی کمک نماید و به نظر من مفید باشد در این وبلاگ جمع آوری نموده و با علاقه مندان زبان انگلیسی به اشتراک گذاشته ام . اطمینان کامل دارم که انتقادات و ایرادهای بیشماری متوجه این وبلاگ می تواند باشد ولی بنده به عنوان مدیر این وبلاگ در بهبود این کار انتظار راهنمایی و پیشنهاد از طریق دوستداران زبان و اهل فن را دارم . تا حد ممکن منابع اعلام میگردد . امیدوارم مورد قبول و پسند همكاران ارجمند و دانش آموزان و دانشجویان زبان انگلیسی واقع گردد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2128
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 393
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,797
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 25,616
  • بازدید کلی : 715,902